Elektronska blokada prekidač za 2-t skutere, mopedi

Šifra proizvoda: 34989
Proizvođač: Diverse / Import
Težina: 0,09 kg

check Dostupnost: Na lageru (isporuka 3-7 dana)

Količina:

Digitalni blokada s gumbom za dvostruku provjeru i automatskim ponovnim aktiviranjem - digitalni blokada sa opcijom kontrola brzine i broja okretaja motora.

Funkcija:
Srce ovog uređaja je snažni mikroprocesor koji kontinuirano izračunava i procjenjuje trenutnu brzinu i brzinu okretaja, brzina se izračunava uz pomoću isporučenog senzora kotača zajedno s malim samoljepljivim magnetom koji se postavlja na kotač. Broj okretaja se izračunava izravno pomoću žice pick-up / CDI paljenja za svaki okretaj radilice.

Blokada može ograničiti KMH, broj okretaja ili može raditi u kombiniranom načinu rada.

Način KMH:
U načinu KMH, uređaj pohranjuje gornju granicu brzine, ako se dosegne ovo ograničenje uređaj smanjuje broj okretaja te regulira postavljenu maksimalnu brzinu. Uređaj postupno ograničava broj okretaja dok se skuter kreće prema zadanoj granici postavljene maksimalne brzine, te do zadane maksimalne brzine radi neometano za razliku od ostalih uređaja blokade.
Navedeno ima prednost kod ubrzanje i vožnje u brdu, gdje skuter radi kao da nema blokadu. Da biste koristili KMH način rada, senzor kotača i magnet kotača (uključeni u isporuku) moraju biti instalirani na prednji ili stražnji kotač u pravilnoj udaljenosti.

Način blokade okretaja RPM:
Senzor kotača nije potreban u ovom režimu. Ovdje uređaj prigušuje brzinu skutera skuter samo kada se postigne zadani maksimalni broj okretajaina, dok agregat radi ispod zadanog broja okretaja uređaj ne intervenira. To rezultira time da u donjem rasponu brzina nema gubitka snage. Da bi se prijelaz na blokadu učinio što glađim i kako se nebi desio nagli gubitak snage, moguće je postaviti i različite predfaze. U ovim preliminarnim fazama uređaj "gasi" svaki treći impuls paljenja malo prije postizanja maksimalnog broja okretaja.

Kombinirani način rada:
U kombiniranom načinu rada uređaj radi istovremeno s podešenom brzinom okretaja kao i ograničenjem brzine KMH. Ovo je posebno korisno za ograničavanje motora s velikim brojem okretaja na malu maksimalnu brzinu. Kako biste osigurali da se motor ne prevrtava, možete smanjiti maksimalni broj okretaja malo prije postizanja najveće brzine (fino ugađanje).

Programiranje i upravljanje:
Programiranje maksimalne brzine / maksimalnog broja okretaja vrlo je jednostavno. Jednostavnim pritiskanjem programske tipke s unutarnje strane uređaja dovoljno je da trenutnu brzinu ili brzinu okretaja motora sačuvate kao gornju granicu, ovisno o načinu rada, a da biste deaktivirali blokadu jednostavno kratko pritisnite kočnicu i istodobno pritisnite gumb blokade. Da biste ponovno aktivirali blokadu, dovoljno je isključiti i ponovno uključiti skuter.

Dimenzije:
Uređaj je malih dimenzija 45x45x18mm + ušica za pričvršćivanje. Duljina priključnog kabela je 45-50 cm, a kabel sa prekidačem je dug približno 100 cm. Dimenzije senzora kotača su samo približno 28x19mm, duljina kabela oko 50cm.
Napomena: Izvorna duljina kabela senzora kotača prilično je kratka i iznosi 50 cm, posebno ako senzor treba pričvrstiti na prednji kotač ili u blizini glavčine osovine!
U setu također dolaze i 4 brza kabelska konektora s kojima je moguća brza i jednostavna montaža bez rezanja i lemljenja žica.

Montaža:
Za instalaciju morate spojiti 4 kabela uređaja. Trebate + 12V (spojeno preko brave za paljenje), signal kočnice, signal RPM (pick-up) i masu / minus. Za način rada KMH, također morate pričvrstiti senzor kotača i magnet za kotač na prednji ili stražnji kotač skutera, senzor detektira okretaje kotača slično kao na brzinomjeru bicikla, dok udaljenost između senzora i magneta na kotaču treba biti približno 5-15 mm, senzor kotača obično se može pričvrstiti između kotača i bloka, okvira ili vilice, ovisno gdje se montira, magnet je opremljen ljepljivim slojem i lako se može pričvrstiti na rub ili unutar kočionog diska.
Iako je magnet samoljepljiv, preporučujemo da magnet trajno učvrstite 2K ljepilom nakon što pronađete optimalni položaj.
Unutar uređaja nalaze se dvije kontrolne LED diode pomoću kojih možete provjeriti ispravnost instalacije i rada.

Digitalna i analogna blokada brzine
Zašto je ova digitalna blokada brzine superiorniji od svih ostalih konvencionalnih analognih graničnika?

U slučaju analognih graničnika brzine, obično su ugrađena 4 kondenzatora koja se kombiniraju putem RPM kodera ili DIP prekidača i tako postavljaju ograničenje brzine. S 4 kondenzatora to rezultira s oskudnih 15 koraka na koje se može postaviti analogni uređaj. Podešavanje u tom slućaju zna biti grugo i često se dogodi da se zbog toga ne može pravilno postaviti željeno ograničenje brzine. Na primjer, razina 12 previše smanjuje, dok je razina 11 već preslaba.
To se ne može dogoditi s ovim udigitalnim uređajem, on se može potpuno postupno podesiti na željenu brzinu i održavati je precizno s točnošću izračuna od 99,9%!
Uz to, analogna blokada okretaja vrlo malo pomiče točku paljenja, čak i ako ograničenje okretaja još nije dosegnuto što dovodi do malog gubitka snage u nižem rasponu brzina.
Digitalno ograničenje brzine mijenja ponašanje rada paljenja tek kad se dostigne postavljeno ograničenje. U nižem rasponu brzina motor radi bez gubitka snage.

Kompatibilnost:
DZB radi s gotovo svim 2T agregatima sa karburatorom (npr. S čestim Minarellijevim replikama (1E40QMB) kao što su CPI i Keeway). Nažalost uređaj ne radi s četverotaktnim motorima i agregatima s izravnim ubrizgavanjem, Morinijevim agregatima koji imaju dvostruki pick-up (npr. Aprilia SR50 sa smeđim i bijelim kabelima na CDI jedinici)!